fragmente

Pupila ta golește pupila mea.

Sâmbătă nu mai aveam lapte. Era noapte și nu mai aveam țigări. Nu mai aveam nimic de făcut decât să ne privim și să-ți explic de ce nu cred în dumnezeu.

Acum, fără numele tău, îmi rămân puține cuvinte prin care să exist.

Nu sunt mai mult decât spațiul dintre noi dar nu mai puțin decât atingerea ta.

Mâine e ziua pe care nu o trăiesc pentru că nu mi-am imaginat-o.

Nu știu cum funcționează lumea dar, când ți-am trecut mâna prin păr, valuri s-au desprins de țărm.

Am pus un punct zâmbetului tău dar l-ai întins cu o lacrimă precum o virgulă, de parcă vroiai să spui ceva…

Ea
bea lapte din cutie pentru că îi plac figurile geometrice.

15 răspunsuri to “fragmente”

  1. Ticaloasa Says:

    Imi place ce ai scris
    Sper sa revii mai des pe blog
    Ai talent

  2. eu Says:

    …so what?

  3. Cadar Katalin Says:

    Dumnezeu doreste sa traiesti cu El in asa fel incat sa-I astepti promisiunile chiar si atunci cand fiecare circumstantza pare sa se opuna acelei promisiuni. Asta nu inseamna sa manipulezi circumstantzele ajutandu-L pe Dumnezeu „asa cum a facut Sara cand s-a nascut Ismael”. Ci inseamna sa te increzi in faptul ca Dumnezeu va lucra in felul Lui, la vremea Lui, si spre Slava Lui asa cum a promis!

  4. Cathy Says:

    speechless .. :)
    Mai mult de atat nu pot spune ..

  5. andreea L Says:

    Imi place ca esti destul de clar pentru literatura. Cautam un blog care vorbeste simplu si l-am gasit! Imi place! Avand in vedere ce ai scris mai sus, eu cred ca tu crezi ca exista dumnezeu :)

  6. Viorel Grecu Says:

    interesant articol !

  7. donn Says:

    cel mai mare dusman al tau pot ifi tu

  8. viorel grecu Says:

    Un articol destul de interesant !

  9. Rux Says:

    Ordinea în care arunci cuvintele inspiră.

  10. Anonim Says:

    fain.e ceva ce putini vad cu adevarat

  11. rebecca Says:

    ai talent,dragutz ceea ce ai scis!

  12. olga Says:

    si mie imi place

  13. alterego9221 Says:

    Frumos! Imi place cum scrii!

  14. eyeoflove Says:

    Frumos!

  15. Iata Lumea Says:

    Hei copile!

    Ce mai faci tu? Remember me? Stateam si povesteam noptile cand tu nu puteai dormi… si te indemnam sa dai la jurnalistica, desi tu nu credeai ca poti intra… Nu mai stiu nimic de tine de multa vreme. Mi-ar place sa dai un semn cumva… Sper ca esti ok.. ti-am mai lasat un mesaj pe Fb acum ceva vreme dar nu cred ca stiai cine sunt..

    Te rog, daca vezi mesajul asta, da-mi un semn sa stiu de tine! Ai mail-ul meu acum..

    Cu bine dragul meu!

Lasă un răspuns

