nuanţe de roşu

Lipsa ta e o rană din care eu mă strâng sub forma unei dureri. Intunericul îmi străbate prin pleoape un cerc de stele.
Simt cum umbra îmi moare. Greutatea ei mă trage spre tine, între crăpăturile buzelor, îngropat.

Fata pe care o tot visez îmi şopteşte numele tău, ca şi cum ar vrea să mă repare. Dar ochii tăi mi-au fost muşcături arzânde-n inimă.

Trandafirul tău cu spini, tras prin buzele mele, a scos cele mai frumoase nuanţe de roşu.

15 răspunsuri to “nuanţe de roşu”

  1. rar3s Says:

    Ma tot gandesc ce-ar putea fi :)) Un trandafir mai..special ? :-?

  2. Ada Says:

    Finalul e magnific!

  3. Andreea Says:

    Finalul m-a impresionat foarte mult! Atat de multe sentimente intr-o singura fraza…

  4. valu Says:

    man dc nu scrii mai des,congratulations!

  5. Ada Says:

    Craciun fericit, Alex!

  6. ammelie Says:

    Iata ca, din noiembrie!, mi-a ramas in minte acest: ‘lipsa ta e o rana’. Frumos si puternic…

  7. pavelghera Says:

    „Lipsa ta e o rana din care eu ma strang sub forma unei dureri.”… FENOMENAL. Ai forta poetica. Bravo.

  8. Mélanie Says:

    Minunat de trist si stranie coincidentza… Am scris ceva asemnator acum 2-3 ani… V-am raspuns si la „forever-green”. Rosu si negru sunt culorile mele preferate, desi unii sustin ca negru nu-i o culoare.

    Bonne continuation!

  9. Alex Says:

    Dar negrul e o culoare, una pentru care nu mai avem ochi şi nici credinţă: am scris prea mulţi cu ea…

  10. DIANA Says:

    ma bucur k exista cineva kre are curajul sa scrie despre iubire …multi se sfiesc sa vb despre asa ceva crezand k dak isi deschid sufletul spre altii au o mare slabiciune….in legatura cu trandafirul rosu …aveti dreptate.la fel simt si eu knd persoana draga
    sufletului meu nu e langa mine zi de zi…intr-adevar lipsa ta e o rana…

  11. Josephinne Says:

    Imi vine sa pun intrebarea aia cliseu..”Are you real?”…exista prejudecata aia cum ca barbatii nu pot fi sensibili..nah ca ai dat-o peste cap!:))

  12. peace0love Says:

    M-ai lasat cu gura cascat…Imi place mult cum scrii, cum gandesti. Daca toti baietii/barbatii ar gandi asa ar sta altfel lucrurile.

  13. Adelina Says:

    wow…super…nu am cuvinte

  14. alterego9221 Says:

    Subscriu la ce a spus Adelina:) Superb!

  15. A. Says:

    Ești un om atât de frumos!!..<3

Comentariile sunt închise.