ţipând a teamă

Dragostea priveşte un om plângând în petale, disperat să-şi arate lacrimile oricui. Mâini goale ce aşteaptă ploaia…

Ea încă mai dansează unui nor în care mi se termină visele.

Mă plimb cu degetele de la mână printre degetele tale de la picior. Un zâmbet încuiat de buze…

Încrederea e un cuţit pe care-l pui jos ştiind că într-o zi vei călca în el.

Ce e suferinţa dacă nu ultima clipă din ultimul moment? Liniştea deplină înainte de ţipăt…

8 răspunsuri to “ţipând a teamă”

  1. Denisa Says:

    wow.
    deci … imi place ff mult ..
    ai un joc de cuvinte superb.
    bv tie:*
    succes n continoare

  2. catzz Says:

    printre picaturi:
    asculta burial (untrue in special)! in cazul in care nu asculti deja

  3. iulia oancea Says:

    Imi place mult definitia increderii. Eu una cred ca suferinta incepe abia dupa ultimul moment, sau cu mult inainte de acesta.

  4. ana-maria Says:

    ti-am gasit gandurile din intamplare…. una dintre putinele coincidente care mi-au bucurat si imi bucura sufletul
    daca imi permiti… cred ca suferinta este insasi teama, prezenta in subconstient inca de la inceput… „ultima clipa din ultimul moment” este doar climaxul, izbucnirea fricii mocninde pana atunci.
    sincer nu mi se pare potrivit sa-ti spun ca imi place cum scrii… consider ca ar fi prea putin… te apreciez pentru ceea ce simti!

  5. Josephinne Says:

    M-ai atins mult la faza cu increderea,mi se pare exceptionala fraza cu cutitul…
    Exista doua tipuri de oameni dupa parerea mea la faza asta..cei ce dau incredere pan ‘ la proba contrarie si cei circumspecti..cei vesnic tematori.
    „Da,iubesc da nu stiu ce sa zic..imi e frica,parca n-am incredere”…cand iubesti cu adevarat nu mai e loc de altceva… ,dai incredere neconditionat.Punct

  6. leda Says:

    sublim
    asta e arta,frate.

  7. peace0love Says:

    Un artist e acela care face totul din inima si nu cauta atentie. Tine-o tot asa!

  8. LOREDANA Says:

    ” INCREDEREA E UN CUTIT PE CARE IL PUI JOS STIIND CA INTR-O ZI VEI CALCA IN EL” -SUPERB

Lasă un răspuns

