rece

A fost răceala cuţitului în dimineţile cu ceai şi unt.

Umblu cusut între degete prin iarbă. Nu am voie să te ridic gândurilor. Mă vor rupe într-unul mai bun.

Şi gustul e bolnav…

7 Răspunsuri to “rece”

  1. Nikoleta Says:

    Ai revenit. Cu un gust amar.

  2. stereodakota Says:

    Ti-am asteptat cuvintele. Tacuta si lasandu-mi gandurile sa pulseze a oras, ti-am asteptat revederea straina.Noapte buna…

  3. Mircea Popescu Says:

    Vîrtejul destinului m-a aruncat, în ultimele trei luni, în postura de însotitor permanent al unui membru al familiei mele în trei spitale bucurestene. Existã diferente notabile între cele trei spitale, dar, în esentã, realitatea agresiunii psihice a Spitalului românesc e aceeasi.

  4. crisa Says:

    rece?
    chiar asa de ziua mea? :(

  5. puzzlemylife Says:

    chiar daca n-o mai vezi zambind… ce mult te-a iubit…

  6. manda daniel Says:

    super frumos

  7. anyhoo Says:

    The Band Played Waltzing Matilda

Lasă un răspuns

