fără umbră, prin ploaie

Cu o privire mi-ai schimbat anotimpul şi picăturile de ploaie miroseau iar a vară. Cu o mână îţi ţineai umbrela şi cu cealaltă încă pe mine. Am vrut să-ţi mai spun ceva dar stropii au spus deja prea multe…

Am vrut să-ţi spun că nu te plouă…

18 Răspunsuri to “fără umbră, prin ploaie”

  1. alexandra Says:

    n-am cuvinte..

  2. andrea Says:

    m-ai facut sa plang…:((
    mai frumos de atat nu se putea spune…

  3. dreamer Says:

    superb…t

  4. Lia Says:

    fain! foarte fain!
    subtil! mai ales ultimile 3 cuvinte ;)
    felicitari!

  5. remus Says:

    Daca intr-o zi iti vine sa plangi,cauta-ma!Nu promit sa te fac sa razi dar pot plange cu tine…Daca intr-o zi iti vine sa fugi cauta-ma!Nu promit sa te opresc dar pot fugi cu tine!daca intr-o zi ma cauti si nu raspund,vino poate am eu nevoie de tine!…… si eu sufar de un romantism incurabil…

  6. ds. Says:

    nice :)

  7. vectorialpx Says:

    mda… subtil. Uneori trebuie sa iti cumperi umbrela… si, ce bine era daca ar fi asa simplu!

  8. dulceinserat Says:

    „… si ca o iubesti printre picaturi de roua”

  9. silvia Says:

    interesant….:)

  10. lorena Says:

    cat de reala e senzatia shimbarii anotimpului…am trai aceasta schimbare…am simtit mirosul trandafirului in plina toamna, cand de fapt trebuia sa simt miros de frunze uscate

  11. Anonim Says:

    minunat…

  12. cristina Says:

    este foarte super mai ales ultim a fraza,am ramas uimita de aceasta

  13. cristina Says:

    a fost super,am ramas uimita de ultima fraza,si de aceasta

  14. alina Says:

    cred ca iti place sa fii peste tot si nicaieri ……

  15. alina Says:

    femeia dormea în piatră visa în piatră monologa se mistuia femeia
    cuvintelor ei li se puteau ghici omoplaţii coapsele tălpile
    păreau să plece
    semnând
    univoc
    în alb
    îmbrăţişând pe cineva de mult prea departe iar asta numai
    şi numai dacă femeia nu se devora cumva pe sine însăşi
    întrebându-se
    făcându-şi loc printre coastele sale
    familiar
    incestuos
    organic
    într-un context favorabil defel întâmplător
    deasupra îi ningea cu ace de brad şi mirosea verde
    ca şi cum din clipă în clipă ar fi putut izbucni vreo primăvara
    să îi surprindă nudul răsfăţându-se în paturi calcaroase
    şi ar fi trebuit să se grăbească
    să îşi răspundă

    alături
    cu poame de lumină pe buze
    fiica pietrei

  16. t.s. Says:

    mi se pare buna dar cred ca era si mai buna daca diminuai cumva efectul final, daca o scoteai mai understated, u know.

  17. t.s. Says:

    [era vorba de textul lui alex]

  18. Andrei Says:

    mai des pe la discoteci fetelor- se duce naibii romantismul – lasind sa urce in cap senzatia de libertate provocata de bere, si sex

Lasă un răspuns

