ultimul zâmbet de dimineaţă

L-am avut. Mi-a stat pe buze ca un fluture, hrănindu-şi setea din dorul pentru tine…

L-am pierdut unui necunoscut pe stradă.

L-am găsit undeva în mine, strâns într-un colţ, ferindu-se de celelalte gânduri.

L-am zâmbit.

7 răspunsuri to “ultimul zâmbet de dimineaţă”

  1. alexandra Says:

    super..mi-era dor sa scrii ceva :)

  2. ana Says:

    atunci…zi cu zambet si soare sa fie!

  3. andrea Says:

    l-ai zambit… si a fost ultimul…

  4. carpeta Says:

    avem nevoie de putina poezie in viata. ma bucur ca mai exista si prin bucurestiul nostru actual.

  5. manda daniel Says:

    esty meserie

  6. nika Says:

    da…foarte frumos

  7. Denisa Says:

    POEZIA ESTE HRANA SUFLETULUI!Ma bucur ca ti-ai pastrat candoarea si sensibilitatea .

Comentariile sunt închise.