Nori deasupra

Clădirile îmi ascund apusul în culori reci. Prin ferestre, doar un zâmbet de-ar mai fi, aş putea să-ţi suflu norii, ca de ziua ta, stele încoronate să se stingă…

Un ochi albastru îmi plânge greşelile pe străzi murdare. Am pierdut trecutul. Undeva prin buzunar, am găsit mărunt.

Ridic privirea şi văd fotograful. Zâmbesc pentru o clipă, cât durează poza, închid ochii şi rătăcesc oraşul.

Nori deasupra unei minţi îngândurate…

15 răspunsuri to “Nori deasupra”

  1. Arezia Says:

    norii curata ;)

  2. Inconstant Says:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Inconstant!!

  3. WaTzaP Says:

    foooooarte frumos cer :)

  4. chocolate Says:

    Reusita fotografie…:)

  5. xoxo Says:

    Doamne…este absolut superb ce scrii!Pur si simplu nu pot sa inchid pagina si sa-mi vad de ale mele.Nu stiu daca ai nevoie de oameni care sa-ti admire cuvintele,gandurile pentru ca tu ar trebui sa fii constient de faptul ca esti genial!Abia astept sa (te) citesc again,again and again!

  6. Laura Says:

    Imi place mult aici la tine… Fotografii frumoase, cuvinte de suflet… Te-am adaugat la blogroll :)

  7. foartefoartepunkfrate Says:

    in urbea asta gri nimeni nu mai reuseste sa zambeasca

  8. alexandra Says:

    norii sunt cearsaf pe soaree..
    doamne..declar oficial ca m-am indragostit :)

  9. Cristian Says:

    Poza este superba….Acolo sus este Raiul pe pamant…:) Pe curand!

  10. camelia Says:

    Esti cu siguranta un om special…cuvintele tale mi-au facut sufletul sa tresara..as vrea un om ca tine in viata mea

  11. camelia Says:

    cine esti? scrie-mi kamy_kamy81@yahoo.com

  12. amellia Says:

    fotografia e foarte buna

  13. erwanhesry Says:

    very nice photography

  14. One Night fan Says:

    Probabil ti-au spus-o multa lume, probabil multi o spun chiar acum si bineinteles in viitor o vor spune multi … nu e neaparat locul, instrumentul sau lucrul fotografiat, ci e ideea prin care se transmite un anumit sentiment interceptat de fiecare om in felul lui. Frumoase cuvinte, armonioase fotografi, inspirat site.

    Nu trece o zi fara sa amintesc sau fara sa privesc ideile insirate alaturi de pozele atasate.

    Foarte frumos din partea ta ….

  15. Andrei Says:

    prin fereastra deschisa sa privesc si eu, vad cum mi se fac pasii mai putin grabiti prin orasul in care alerg zi de zi fara sens, ma opresc pentru o clipa , si ramin uimit de senzatia placuta a unei clipe din zilele in care eram indragostit in acelasi oras grabit pe aceleasi strazi

Lasă un răspuns

