O zi dulce

Şi cafeaua amăruie e dulce în zilele bune. În vis mergeam pe acelaşi drum pe care îl fac de obicei, şi purtam aceleaşi haine pe care le purtam când plecam marţi de dimineaţă. De ce visam tocmai ziua de marţi? Probabil am adormit într-o zi de luni…

În fumul ţigărilor de dimineaţă recunoşteam aceleaşi feţe bărbierite, triste, împinse în rutina unui mecanism ce nu te lasă să-ţi termini visul. În metrou am văzut o fată draguţă ce încă visa… Visa că e drăguţă şi că lumea e doar a ei, şi că prietenul ei se va trezi la ora aceea şi îi va returna apelul.

Coada de la cafea se zbătea ca cea a unui câine în aşteptarea stăpânului. Poate că recunoaşterea dependenţei i-ar elibera de cofeină, adrenalină sau alte substanţe cunoscute în adolescenţă.

– Bună dimineaţa, ce doriţi?
– O cafea tare, neagră, amară, rece…
Ca şi viaţa mea, vroiam să adaug, dar mi-a zâmbit fals.
– Ne pare rău, azi nu servim cafea rece.
– Atunci fie…
Doar după ce mi-am terminat cafeaua în grabă, am remarcat ciudatul gust. Am sorbit şi zahărul ce mi l-a pus domnişoara, din greşeală sau…

– O zi bună dulce vă doresc.

15 Răspunsuri to “O zi dulce”

  1. JustASmile Says:

    Cand se termina visul?

  2. anca Says:

    O zi mai putin amara decat o cafea amara e o zi fericita. o cafea amara e buna oricand:)

  3. aureen Says:

    Ce imi pot dori mai mult decat sa am o viata…ca o cafea buna.
    …cafeaua cu gandul la care ma culc si imi doresc sa ma trezesc a doua zi spre a o sorbi ore in siiir…
    …cafeaua pe care o iei in fuga de la fast food…atunci cand te grabesti…
    …cafeaua pe care o bei si a doua zi…rece…uitata in cana…
    …cafeaua de la automat…
    …cafeaua careia i se face reclama apetisanta…
    …etc…
    spune-mi ce cafea bei, ca sa-ti spun…

  4. Alex Says:

    Cafeaua cu mentă…

    Visul nu se mai termină.

  5. Ana Placinta Says:

    milked, bitter coffee …my fav!!!:)

  6. Alex Says:

    I like that:) not bad.

  7. aureen Says:

    julius meinl…amaretto (sirop de migdale)

  8. Alex Says:

    Nu am băut niciodată şi sună tentant…

  9. verdedeparis Says:

    mi-a placut ultima replica.. :) subtil

  10. silvia Says:

    uneori nu primesti cafeaua pe care o vrei, ci pe aia de care ai nevoie.
    mie-mi place cafeaua tare si dulce. fara lapte, fara frisca. doar cafea.
    cea de la Stuf din Vama… n-are egal.

  11. BANU Says:

    la mai multi comentatori

  12. Roxy Says:

    Cineva imi spunea ca o cafea trebuie sa fie amara ca si viata. Acelasi cineva mi-a facut mai intai viata dulce, apoi amara, asa ca acum imi beau mereu cafeaua cu mult zahar, ca o razvratire, sau poate ca sa compensez.

  13. Nikoleta Says:

    Prefer, cafeaua tare, amara , fara lapte :)
    e lucrul care imi lumineaza dimineata , cafeaua tare, fara lapte si zahar

  14. viseprintrestele Says:

    Felicitari..scrii niste texte extraordinar, sunt absolut superbe, imi plac :D .
    Eu debia astazi mi.am facut contul, si te.am gasit din intamplare . O sa ince sa scriu si eu cate ceva in urmatoarele zile..pupic.! :*

  15. Moretta Says:

    Cafeaua cu un prieten.

Lasă un răspuns

