Timpul ne lasă singuri

Pe o plajă de nisipuri goale în puţină apă calci şi-ţi cauţi pământul şi marea printre degete…
Cu călcâiul stâng deschizi viitorul, apăsând în timp, iar dreptul îl ridici, lăsând apa să şteargă-n urmă…

Timpul ne lasă singuri, undeva pe o plajă pustie, până ne uităm pe noi înşine…

Te-am văzut vânt şi mi-ai tulburat reflexia, te-am simţit aici şi m-am întors călcându-mi umbra…
Ce uşor dispar visele când şi în amintiri renunţi. Aşa că m-am uitat.

Plouă iar pe plaja timpului şi nisipurile se strâng…
Mâine tu…

8 răspunsuri to “Timpul ne lasă singuri”

  1. Ana Says:

    Timpul ne lasa singuri…cat de adevarat si trist pe de o parte si cat de ireal si tragic pe alta.
    Cred ca intr-un final, noi suntem singurii care alegem sa fim singuri sau nu, timpul e ceva…decorativ sa-i spunem.

  2. anaayana Says:

    Cu călcâiul stâng deschizi viitorul, apăsând în timp, iar dreptul îl ridici, lăsând apa să şteargă-n urmă…

    Apa de cele mai multe ori spală ceea ce nu mai avem nevoie, îneacă tristeţea şi mângâie călcâiul drept.

  3. mado Says:

    Pe o plajă de nisipuri goale
    puţină apă calci
    iţi cauţi pământul spre
    marea dragoste scapata printre degete…

    Cu călcâiul stâng deschizi viitorul
    apăsând un timp în timp
    dreptu’l ridici
    lăsând apa să se şteargă-n urmă

    Timpul ne lasă singuri
    undeva pe o plajă pustie
    până ne uităm
    pe noi înşine…

    Te-am văzut vânt şi mi-ai tulburat reflexia
    te-am simţit aici şi m-am întors călcându-mi umbra…
    Ce uşor dispar visele când şi în amintiri renunţi
    m-am uitat, aşa…

    Plouă iar pe plaja timpului şi nisipurile se strâng…
    Mâine tu…

    .
    m-am jucat; asa…
    nu te supara

    o zi buna!

  4. Cristian Says:

    Frumoase poezii..Te ung la suflet!! Pace si lumina iti doresc mereu..

  5. Alex Says:

    Mulţumesc, şi ţie.

  6. Zâmbilici Says:

    e impresionant cate sentimente exista intr-un baiat..Cu respect iti spun ca nu am intalnit un baiat asa ca tine…Nu dezvolt, stii tu mai bine ..

    p.s – e pentru prima data cand iti citesc blogul!

  7. Alex Says:

    Şi eu îţi mulţumesc frumos, sperând că o să mai treci:)

  8. diandra Says:

    intr-adevar ne lasa singuri cand ne asteptam mai putin!felicitari alex pt.imaginatia care o ai!succes pe viitor

Comentariile sunt închise.