Adio

Adio frunze verzi, iubiri mărunte şi intense. Moarte sunteţi toate pentru mine. Dar culori mă mai iubesc, le văd în parc zâmbind de jos, cerându-mi visul să-l cobor. Vânt ce rupe liniştea, du-mă cu ele undeva să facem flori, în primăvară pe pământul rece.

culori ce nu pier după moarte, iubiri ce nu rămân deșarte.

6 Răspunsuri to “Adio”

  1. poppy Says:

    wow!asta chiar m`a atins…

  2. silvia Says:

    cuvintele tale au un dar de a crea o lume aparte in care trebuie sa suni duios la usa inainte sa intri. si lumea asta e plina de culori, eu asa o vad.

  3. Alex Says:

    :)

  4. Vera Spirescu Says:

    A venit toamna.

  5. Rebecca Says:

    Fiinta minunata, ce cauti tu in lumea asta? Cat de colorate sunt aripile tale de fluture fragil?

  6. ofsummer Says:

    si totusi.. mergeam ieri pe o alee si pe jos era un covor gros de frunze galbene, si am zambit. culoarea lor si multimea, mi-au umplut intr-o secunda sufletul. era ca un fel de joc al naturii, pentru mine.

Lasă un răspuns

