un sărut

Dragostea e un sărut pe coapsa ta când nu pot spune te iubesc… Degetele-mi sapă în cearceaf modelul trupului tău cu atingeri zgâriate. Un singur trup ce se devorează pe sine…

Lacrimile sfâşie ochiul unui trandafir, dar sângele umple mâna celui ce îndrăzneşte să-l aibă…

9 răspunsuri to “un sărut”

  1. luna Says:

    bounded for life

  2. The Solitary Says:

    Dacă iubeşti la fel de profund precum scrii, nu pot decât să îţi „ţin pumnii” să găseşti pesoana care să merite atâta iubire şi să-ţi ofere pe măsură.
    Îţi citesc rândurile, mă regăsesc în ele şi mă bucur că eu am avut fericirea să-mi găsesc sufletul pereche.
    Iar tu, Alex, nu-ţi risipi iubirea dacă nu eşti convins că merită!
    FELICITĂRI! Şi mai scrie, pentru că astfel ne dai şi nouă puţin din sufletul tău mare!

  3. Alex Says:

    Mulţumesc The Solitary, mă bucur că oamenii nu sunt fulgi de nea, să fie toţi neînţeleşi şi unici în felul lor. Învăţăm din greşelile altora, dar putem învăţa şi din bucuriile lor, să fie o dovadă că la sfârşitul labirintului mai sunt oameni care au trecut prin ce simt eu acum. Atunci merită drumul, oricât de ostenitor ar fi el…

  4. critic_de_arta Says:

    Ce vrei sa demonstrezi prin acest blog? Mai . . . esti prost , scri numai prostii , esti fan Paulo CO…(cum l-o numi) , esti mediocru mai pe scurt .

  5. Alex Says:

    Domnule „critic de artă”, cred că ţi-ai greşit menirea. Nu vreau să demonstrez nimic prin acest blog nimănui, dovadă că nu mi-am etalat preferinţele şi nu mi-am scris numele în o pagină „About”… Apropo, dacă citesc o carte nu înseamnă că sunt „fan”. Pe de altă parte, nu e întotdeauna o fericire să citeşti ce scriu ceilalţi, dovadă e şi faptul că am citit ce ai scris şi m-am cutremurat la câte greşeli ai putut să faci în doar o frază…
    Oricum, dacă ai fi critic, fie şi de artă, ai şti că atunci când combaţi trebuie să ai şi argumente, nu-i aşa?!…Ceea ce dumneata, din păcate pentru mine şi poate pentru alţi destinatari, nu ai…
    În rest, să auzim numai de bine şi, oricum, îţi mulţumesc fiindcă m-ai citit. Înseamnă că, fie şi pentru o clipă, ţi-am captat atenţia…

  6. alydarkangel Says:

    secretul unui sarut…pasiunea lui…descrise in niste versuri..mult prea frumoase versurile acestea:X:X….tine-o tot asa:X:X:Xscrii niste lucruri pe cat de adevarate pe atat de frumoase si pasionale:X:Xse vede ca pui viata in ceea ce scrii…numai admiratie..:X:X

  7. Virginia Says:

    Imi place ce scrii,kiar merita sa ma bucur pentru tine!

  8. Ana Says:

    Din comm-urile lasate si de alte persoane reiese ca fragmentele acestea sunt scrise de tine.Atunci felicitari si bafta in continuare!Aa…sunt curioasa la ce varsta scri astfel si… scuza-mi indiscretia:D.

  9. popa Says:

    mai critic de arta..tare grea este gramatica limbii romane;–

Comentariile sunt închise.