pion

Sunetul de lemn lovit m-a pătruns şi eram doar un corp lipsit de viaţă. Alţii ca mine se ridicau, dar eu eram prea absent să mai joc. Duceam dorul cutiilor închise…

Deschiderea regelui, soarta mea difuză.

Azi am fost un pion căzut pe o tablă prea uzată. Alunecând uşor mă bucuram că scap de toate problemele. Eram purtat de degetele unei mâini divine şi aruncat pe canapea. Nu mi-a părut rău că am pierdut, of dulce răzbunare…

Las să-mi cadă piesele în gaura din canapea, vortex a tot ce nu mişcă.

2 răspunsuri to “pion”

  1. Tine-o tot asa! Says:

    Superb!

  2. Gabriel Says:

    Super blog ….e chiar reusit ..de 30 de minute citesc intruna si nu ma pot opri….Felicitari …poate imi lasi un contact ..am niste intrebari daca nu deranjez. Imi poti da add pe : funnyssmile@yahoo.com. O seara buna !

Lasă un răspuns

